Skrattat så jag gråter!

Är inte det den mest underbara känslan? Eller i alla fall en av de bästa. Att skratta så man gråter!
Så otroligt tacksam över vardagen. Över att ha så fina godbitar i mitt liv.
K och jag fick 2 lediga dagar ihop denna veckan. Igår åt vi frukost tillsammans. Sedan en tur till banken, lägga om bolån och ändra i pensionssparet. Dax att höja den summan nu?!
Idag har vi vart på jakt efter en duschkabin till Loppan. Hur svårt kan det vara?
Men vi har nog en lösning nu.
 
Sedan gått en lång promis hela familjen för inhandling av fredagsmys. Jag lagade middag och K fixade Evves cykel. Sedan blev det filmen Monky i soffan. 
Imorgon är det jobb. Dagtid. Kan gå hur som helst. Jag vet på riktigt inte hur jag ska komma upp?
 
Tänkte passa på att framkalla kort från så där 6 år tillbaka. Så galet att vi inte framkallat kort på så länge. Måste absolut bli bättre på det.
Kollar mobilen hela tiden, nedräkningen har börjat. Snart är vi påväg till Orlando för att sedan kryssa i Karibien.
Familjen och vänner. Vänner som är som en familj.
Therese och hennes två yngsta grabbar ska med. Ska bli så roligt.
 
Måste ju säga det igen.
Jag är lyckligt lottad som har dessa underbara vänner i min närhet.
Therese, henne har jag kännt sedan Evelin var 9 månader. VI arbetade ihop ett gäng år. Sedan gick hon på mamma ledighet och sedan gick jag på mamma ledighet. Sedan slutade hon för att vara med och starta upp en butik på hemmaplan. Sedan slutade jag för att starta upp en butik i närområdet. 
Sedan börjde hon på SOS och sedan började jag på staten. 
Vi pratar flera timmar varje dag. Skrattar så jag gråter. Säger precis vad jag känner, hur jag mår och får raka ärliga svar tillbaka och ALDRIG något dömmande svar.
Jossan, har hängt med mig sedan hon blev tillsammans med M. Tack gode gud att hans tjej inte var någon BITCH. Då vet jag inte vad jag hade gjort. Det hade krockat helt med 2 st i sällskapet  ;) 
Denna varma underbara människa som vart vid min sida i galet många år!
Diana. 20 år sedan jag lärde känna henne idag. Vikarierade i min klass på högstadiet. 
Vi väntade våra första barn ihop. 2007 föddes en prins och en prinsessa. Dessa två är lika fina vänner som vi är!
En av de som kan kolla på mig och se hur jag mår. En som jag värdesätter högt!
Emma. Kom in i mitt liv för 5 år sedan. Våra minsta är bästa vänner. Emma är en av mina bästa vänner. Alltid stöttande och peppande. 
Älskar våra stunder på trappan. Med kaffe. Prat om livet. 
Tänk att jag även på vuxna dar hittar mina soulmates.
 
Joanna. Lillasyster. Leran. Paris. Min andra halva. Vi går i perioder. Men det är en av de viktigaste peeps i mitt liv. Alltid. Vid. Din. Sida.
 
Jösses vilket långt inlägg. 
Nu ska jag ta min kopp te och njuta av några vakna minuter i soffan innan sängen kallar.
 
Må så gott!
 
 
XOXO// J    aka. Jaktledaren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0