Ny dag, nya möjligheter!

Helgen gick så fort. Stora E har haft innebandyläger i Kungshamn. Jag, Elliot och Teddy körde fram och tillbaka hela helgen. Jag skulle alla dagar i veckan kunna bo där. Det är så härligt där. Nu ljuger jag,  jag skulle kunna bo där på sommaren. 
Vaknade med halsont, hosta och förkylning. 
 
Jag måste börja vända på livet. Träna, äta rätt och försöka ta vara på min kropp.  Det är så mycket lättare att säga än att göra 🙈 men jag personligen tror inte att måndagar är en bra dag att börja sitt nya liv på. För mig handlar det om att komma fram till det själv och sedan bara göra. 
Jag har dock så mycket jag skulle vilja göra. Göra om hemma. Spara ihop miljonen. 
Bygga ett H-hus 🙌 
 
Men jag ska börja med att klippa gräset hemma. Små steg mot stora mål. 
Ha en fortsatt härlig dag! Njut av solen. 
 
Xoxo// J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0