Kungshamn, ett paradis!

Tidigt imorse ringde klockan. Barnen var snabbt uppe och K skulle lämna för att åka till jobbet. Mina ögon vart lilla trötta som vanligt den tiden på dygnet. Men vi rullade hemifrån i planerad tid, hämtade upp evves kompis och sedan mor Kungshamn. Där vi nu befinner oss. Innebandyläger för tösen. Jag,  Elliot och Teddy spenderar nu lite tid i solen. E leker på lekplatsen eller ja frågar ni honom så tränar han. Oklart om vi ska sätta oss i bilen och styra hemåt eller om vi ska bli kvar här. Svårt att ha med en hund här i detta paradis. Så begränsad. Det är helt fantastiskt här. Hade absolut kunnat tänka mig att ja ett sommarhus här när jag tjänat ihop mina 30 miljoner 🙈
 
Min nya plan är att jag ska lyckas att spara ihop en miljon. På så kort tid som möjligt.  Hur gör jag det? 
Har så mycket saker jag skulle vilja göra. Men frågan är när var och hur. 
Någon gång ska planen bli till verklighet. 
 
Hoppas ni har en fin lördag! 
Njut av dagen ❤ 
 
Bjuder på en bild från vår fredag. Drinkar, ostar, soffmys och bubbel.
 
Xoxo// J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0