Dagpass och drömmar!

Veckorna rullar på.  Så himla fort att jag knappt hinner med. Snart åker vi!! Längtar som en gris 🤗 
Utbildning igår, nyttigt. Inga större förändringar, men nyttigt.  Dagpass avklarat idag.  Nätt och jämnt.  Men på fredag är ordningen återställd. Natten kallar! Trivs bäst på nätterna.  Inbillar mig att jag går mest vaken tid med familjen då. 
Samtalen är många och jag kan inte låta bli att snöa in på en del ibland. 
Vi pratade om musik förra veckan.  För mig är musik så underbart. Kan få ett glädjerus av em bra låt.  Den behöver inte höra ihop med en händelse, utan bara ge mig gåshud. Helt underbart! 
Diskuterade även fridagar. Kan man få 2i kvartalet? Där jag bara får vara J. Njuta av att inte behöva planera eller ta hänsyn till någon annan än mig sj? 
 
Veckan bjöd på otroligt många skratt.  Invigning av Mölndals galleria. Lite mer skratt. Kärlek.  Fotboll. Och mys med familjen. 
Tänker att denna veckan ska fortsätta i samma riktning. 
Nu blir det att hänga tvätt, dammsuga och snart kmr familjen hem efter fotboll och innebandy träning. 
Njut av varje dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0