Regn och rusk..

Jösses vilket busväder vi fick idag. Regnar, åskar, blixtrar och haglar. Har gjort i flera timmar.  Välbehövligt, så klart. Denna SOMMAREN, för det har verkligen vart en riktig sommar! Så har vi ju grill/eldningsförbud och i kommunen där jag bor har vi dessutom bevattningsförbud. 
 
Så nu har jag och Lilleman myst ihop oss i soffan. Teddan ligger såklart här brevid mig också 🤣 
K och Loppan är i Nordstan och shoppar. 
Jag funderar lite på vad vi ska äta till middag och om jag ska beställa hem en ny Zadig &Voltair parfym. Min är snart helt slut. Oklart om jag nu mer får hjälp av någon i familjen att göra slut på parfymerna?! 
 
Önskar er alla en härlig lördag!
 
För övrigt så står min "ovala" studsmatta kvar i stormen. Det är en historia för sig. Ska berätta för er en annan dag. 
Xoxo// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0