Onsdag 15/8

Vaknadevid halv 9, som vanligt nu mer. Efter att ha börjat med skiftjobb så sover jag mycket längre än tidigare. Fick stressa lite då jag skulle vara i stan kl10.00 för påfyllning av fransar. Jag och K åkte in,  skulle ta en tur på stan efteråt.  Men det blev en tur på stan direkt och lite lunch på de, bokat fel dag.  Hade ingen tid förrän nästa vecka. 
Hur många ggr kan jag göra det felet? 
Blir tokig på mig själv.  
Fick iaf handlat lite byxor till Elliot,  skor till mig själv,  fotbollsskor till Evve och shorts till K. 
Åt lunch på Le Pain och pratade.  Inte varje dag jag och K får tid ihop.  
 
Gjorde natten till igår. Det var full rulle! Fixade med mina blommor när jag kom hem. Så mysigt med tända ljus och snittblommor! 
 
Huset fullt med barn. 
älskart!
Nu blir det lite tvätt och fix. Ska försöka få till tvättstugan också,  fixa duschen så att vi slipper slåss om duschen där uppe.  
Sent igår kväll så hoppade jag, K och Elliot i poolen. 37 grader 👌
 
Nu mina vänner,  önskar jag er en härlig lille lördag! 
XOXO// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0