Mäktigt & gåshud.

Jag hade så svårt för att ta mig upp ur sängen i morse.  Oklart varför. Evve cyklade iväg vid 9 tiden för att möta tjejerna för att sedan ta sej till fotbollen. Match kl 11 🙌 så den fick vi skydda till.  Jag,  Elliot och Teddy! Plocka med madrassen, täcke och kuddar. Det är nämligen träningsläger för f07. 
K gör helgen och idag är det dessutom ett bröllop som ska serveras så jag och Elliot har fått styra upp dagen själva. 
Efter matchen åkte vi hemåt,  passerade min mors café som hade besök av 80 st Harley Davidsons. Så vi åkte hem och lämnade teddy gör att sedan åka ner tillbaka och fika samt kolla in hojarna. 
Sedan har vi bara chillat. Jag har pysslat med tvätten,  disken, bytt gardiner och fullt i grått på köksluckorna. Så nu ska de bara lackasoch sedan är fett klart.  Så kan jag börja med något njut projekt 🤗 
Ev att det blir tvättstugan.  
Rastlös dom jag är. 
Har även en plan är jag ska börja träna. Sluta äta kexchoklad till middag/ lunch/frukost. Få till hållningen och stärka kroppen.  
 
Nu är det jag som hoppar ner i sängen och drömmer mig bort till Bahamas. 
Sov så gott! 
 
Xoxo// J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0