- Tröttheten som inte...

 
ja som inte går över. Vet inte varför men jag är bara så förbannat trött i kroppen i perioder. Varför? Är det någon mer än jag som har det så? Eller är jag unik? haha skämt-o-sido så är jag verkligen inte pigg. Jag vill så mkt men orkar så lite. Bara för att få gnälla av mig lite!
 
 Imorgon är det fredag, vi har lite små saker på planering. Ska se om vi kan ta en fika med Evves kompis Ellen och hennes familj, där det just nu är vattkoppor för fullt. Hade vart bra om Elliot fick det nu, dock börjar ju jag jobba nästa vecka så jag vet inte riktigt vad som är bäst? Men vi gör ett försök, det behöver ju inte bita på honom för de. Sedan är det lunch med syster och efter det lek ute med ungarna hoppas jag. Funderar på vad fredagsmaten ska bli förnågot. Tacos? Kyckling? Något grillat? Ja något ska vi allt hitta på! Kanske kommer lilla mor hit också?!
 
Sedan är det ju besök av Jossan och barnen på lördag och efter det blir det bara mys. Detta är sista helgen på ett tag som jag hinner njuta av att vara med barnen. Sedan drar det ju igång med jobb.
 
 Sjukt spännande!
 
Hoppas det slår direkt, så jag kan köra igång direkt i augusti med ett bra schema! Det blir nog inga problem.
 
Nu ska denna mamma njuta av sista vakna minuterna. Somnar ju säkert inom femton min =)
 
Over and out.
 
Kärlek <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0