- Trött mamma.

Idag är jag trött. Vet inte varför, men jag är helt slut i kroppen. Jag kan ju inte vara trött nu, jag ska ju fixa med alla kalas imorgon. Handla, baka och göra i ordning alla godispåsar, blåsa ballonger och ja trixa med lite annat. På lördag blir de ju kalas för släkten, vilket ska bli så kul. Vi har ju gjort om en del sedan alla var här sist =) Jag och Koffe har båda stort intresse för inredning och det är extra kul när man gör lite fynd som gör så himla mkt för boendet men inte i plånboken =)
 
Sedan är det fullt ös på söndag med fotboll på morgonen och sedan blir det kalas för kompisarna! Dock får hon inte paket från oss förän på måndag, det är ju då hon fyller år! Sedan på onsdag tar vi en liten tur till danmark! Mysigt att bara strosa omkring och äta lite glass =) Sedan äta lite buffe på vägen hem! Det ska ju bli kanon väder på måndag, tisdag och onsdag.
 
På måndag är det ju dessutom simskola för fröken Nilsson.
 
Nu är det jag som ska slå in lite presenter innan jag duschar av mej för att krama kudden.
Koffe har precis bokat in oss på visning, ett hus i kommunen! Spännande!
 
Jag ska ju bara komma igång och börja jobba riktigt också, så vi kommer in i hela svensson livet.
 
Konstig känsla. Många som alltid varit mej så nära, känns nu mer så långt borta. De som jag alltid trodde skulle vara i min närmsta cirkel, hade det inte varit för mina barn så hade det antagligen inte ens funnits ett telefonsamtal mellan oss. Magont. Tårarna fäller. Det gör ont. Men det är så verkligheten ser ut. Ska man försöka att inte bry sig? Försöka intala sig att det finns någon mening med det hela?
Vill inte fundera över det. Vill inte gråta.  Jag är så tacksam att jag funnit mannen i mitt liv och att han dessutom är min bästa vän.
 
Over and out.
 
Kärlek <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0