- Tandläkarbesök.

Japp,idag vart det dax för mitt tandläkarbesök. Fick hålla tandsköterskan i handen då bedövningssprutan skulle tas.Gud vad läskigt lång den var. Men jag fick lagat det jag skulle och det gick bra. Bedövningen satt i en bra stund efter att vi var klara. Känns lite misslyckat att ha hål i tänderna, speciellt då jag borstar tänderna 3-4 ggr om dagen och alltid har gjort. Jaja, nu är det gjort för denna gången, ska dock tillbaka i slutet av Maj. Har ju en visdomstand som ska dras. Hujedamej!
 
Evelin var på dagis en stund idag då de var teater uppvisning. Sedan åkte vi till min mormor en stund och firade henne på hennes 28 (88) års dag =) Fina, lilla, gammeltant.
 Nu är det snart simskola för Evve, dock är det Koffe som åker dit med henne idag. Jag stannar hemma med lilleman och lagar lite mat. Ska sortera ut skräp och skit från förrådet och sedan se vad vi kan hitta på vinden att slänga också. Har ju en hel del där uppe och det är ju ett ypperligt tillfälle att rensa allt nu när vi har en conteiner stående i området i några dagar!
 
Imorgon är det första jobb dagen på nya jobbet. Ska bli så spännande!
Onsdag och torsdag lika så. Sedan kör vi lite ledigt över helgen och nästa vecka är jag bara ledig tisdag. Sedan rullar schemat på i vanlig ordning. Det kommer bli bra. Jag är helt övertygad om att det kommer bli kanon faktiskt. Känns skönt att börja lite smått i alla fall, dra in liter mer pengar till kassan =)
 
Nu blir det lite plock hemma. Köpte en ny byrå igår, jäklar vad vi handlat de sista veckorna ;) Den ska i alla fall fyllas med Koffes kläder och så ska jag få tillbaka platsen i min gardrob.
 
Underbart!
 
 
Over and out.
 
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0