- Tacofredag =)

Tänk att en dag som började så himla tidigt, 3.30 på morgonen och bara kändes så trött och kass blev så himla bra! Jag och barnen handlade, slängde skräp och fixade. Lagade lunch och gjorde i ordning inför middagen som vi bjudit in mormor och Bobbo till. Åt en snabblunch med mostis och sedan for vi hem för att leka lite med Lova. Klockan fyra trillade Bobbo in och en halv timme senare kom mormor också. Underbart att fylla hemmet med dom man älskar!
 
Evelin gick sedan över till Lova för att leka lite till. När jag hämtade hem henne passade jag på att fjäska lite med Åsa, så nu har jag även fixat barnvakt på söndagen. Vad skulle jag/vi gjort utan familjen och vänner?!
 
Imorgon är det besök av Jossan och barnen vid tio som gäller. Funderar på vad jag ska sno ihop till lunch, kanske en katastroganof, eller en köttfärssås? Vet inte riktigt än, men det löser sej!
 
Idag har jag även fått upp väggtexterna som jag fyndade förra veckan. Börjar bli riktigt hemtrevligt här hos oss. Det känns som att vi gjort om min lägenhet till VÅR lägenhet. Underbar känsla. Bäddat rent sängarna idag också, bara Evves kvar och den tar vi imorgon. Lova ska sova här imorgon bestämde tjejerna idag.
Hujedamej vad dom börjar blir stora. De skrattas och fnissas och tjabblas till och från. Men de är underbart att se hur dom trivs med varandra. Frågan är hur det ska gå i skolan, om de kommer att växa ifrån varandra eller om de kommer att bli ett ännu starkare band mellen dom?!
 
Tradera, blocket och sedan blir det en liten beställning på hö,spån och mat till kaninerna som ska flytta in nästa vecka! Evelin är eld och lågor och Koffe med för den delen.
 
Måste även googla fram något att baka imorgon, känner att jag behöver göra något smaskigt =)
 
Må så gott!
 
Over and out.
 
Kärlek <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0