- Semestertips?

Fick mail av min chef idag, ang vilken/vilka veckor man vill ha semester. Då slog det mej att snart är det dax. Nästa vecka drar vi igång med utbildningar. Sedan är det utbildning på måndagen efter det och sedan drar det igång på torsdagen. Spännande!
Idag vart jag till Partille för att lämna in min "plupp". Nästan så man ville fälla några tårar, fick en present till, en lavendelbuske och en stor påse med kaffe och praliner. Underbara goa kollegor!
 Men nu är det slut. Jag har lämnat stället med hjärtat och är så ivrig på att dra igång i Alingsås! Satan vad skoj det ska bli!
 
I alla fall så slog det mej med mailet ang semester önskemål, vi har ju inte planerat nånting. Vad ska vi hitta på?! Jag är inne på om man ska leta nån stuga att hyra? Det hade ju vart något?! Dock åker ju min syster och pappa till USA i fler veckor så jag vill inte lämna min kära mor helt ensam. Vi får se vad vi hittar. Tänkte jag skulle sätta mig och googla lite. Skåne är målet!
 
 
Efter en hel dag ute i solen så är det dax för en dusch. Sedan nattning av dotter som inte alls har något roligt humör.
 
Imorgon pyser vi till danmark över dagen.
 
Over and out.
 
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0