- Lördagshäng.

Japp. Ni läste rätt. Idag har vi hängt med Jossan och barnen. Farligt trevligt har vi haft det. Ätit god lunch och go fikat =) Tjötat och tjötat.
Skulle ju ha hunnit så himla mkt, men då Elliot valde att dyka rätt in i byrån och göra ett jack i pannan så blev dagen inte riktigt som jag tänkt mig.
 
Brittis och Mikael tittade förbi på en kaffe och jag skickade med dom toscakakan jag bakat till kära svärfar =)
 
Fick med mej hela barnaskaran på en promenad  ner till ICA. Evelin och Lova cyklade och jag sprang efter med Elliot i vagnen. Handlade lite frukt och grönt, hujedamej vad det går åt frukt och grönt i detta hushåll och mjölk också för den delen. Traskade sedan hem igen och påbörjade middagen.
Lova sover över här inatt, och det har varit fnissande och tjöt hela kvällen lång. Har äntligen fått dom i säng och släkt lampan så får vi se hur lång tid det tar innan dom somnar.
 
Imorgon har jag egentligen något jag ska göra, men kan inte komma på vad. Borde åka och köpa hö och spån till kaninerna. Kan det vara det som jag har planerat? Hm får fundera en stund.
 
Nu blir det en "monstermacka" och slapp i soffan.
 
Snart börjar allvaret.
 
Nervös.
 
Over and out.
 
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0