- Fredag med allt vad det innebär!

 
Nu är kvällen snart slut och jag med. Dagen har gått i rasande fart =) Kalashandling, tandläkarbesök och bus på gården. Ungarna åt mellis ute idag igen, känns helt underbart att solen värmer oss på dagarna. Nu på kvällen promenerade vi ner till skolan för att kolla in gymnastiksalen som vi ska ha kalaset i. Skabberi!!
Varför lämnar man det helt ostädat? Dock ska vi ju bara vara där i två timmar och de ska mest bli lek. Omklädningsrummen kommer bara att användas för att äta.
 
Cake pops har vi tillverkat idag. Blev inte riktigt som jag ville. ATTANS! Hade planer på att baka 7 sorters kakor, nope det har jag inte hunnit med. Vet inte riktigt vart jag gjort av tiden. Det retar mej fruktansvärt mkt att jag inte fått gjort allt jag ville, men det kommer fler kalas!
 
Imorrn börjar vi dagen tidigt med att sätta ihop Evelins nya bokhylla. Nu ska alla små byråer och andra bokhyllor ut! Ordning och reda och utrymme på rummet! Sedan är det knatteskutt och fix av maten. Koffe ska hämta tårtan som finaste Magda har gjort!
 
 Ögonen vill inte hålla sej öppna, så jag kastar in handduken nu.
 
 
Over and out.
 
 
Kärlek.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0