- 19 barn =)

Fotbollsträning för första gången idag. Vilken lycka, dock glömde hon byta strumpor till långstrumpor så hon fick skoskav. Men det löste vi med lite plåster. Klockan halv tolv fick vi Evelin levererat till gympasalen av bästa Åsa. Jag och koffe ställde iordning en hinderbana. Skeppsbrott!
Klockan ett trillade ungarna in en efter en. 19 st goa barn blev det!
  Jag tror att alla vart lika trötta när de kom hem idag som jag var/är.
 
De sprang och sprang och sprang. Pausade för lite korv med bröd och sedan vart det "snurra flaska" för att dela ut presenter. Åh vilka grejer hon fick! Sedan var det lite fri lek följt av glass. Barnen fick göra sin egna strutglass! Mkt poppis.
 
Sedan lekte vi inte nudda golv och efter det skulle dom egentligen leta efter "skatten" aka godispåsarna. Men de var redan hittade. Så det blev bara utdelning.
 
Tror att alla var nöjda och glada över dagen.
Vi fick lite hjälp med städningen av Åsa, sedan åkte vi hem.
Evve fortsatte leken på gården med Vide som kom på besök (deltog även på kalaset) och Lova så klart.
Blev "katastroganof" till middag, snabbt och enkelt. Ungarna slängdes i badet och nu ska jag och Koffe slappa lite.
 
Imorgon är det den stora dagen! Ska även till simskolan för första gången. Spännande!
 
Njut av kvällen.
 
 Over and out.
 
Kärlek <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0