- 1 Maj.

Vilken härlig dag! Hela dagen har vi njutit av solen, både genom fönstret och ute. Dock mestadels ute.
Fixat lite med tvätten och vart ner till återvinningen och sedan lämnade vi Evve hos en kompis för lite lek i ett par timmar. Jag och Elliot passade på att ta oss en promenad och njuta av solen. Lilleman somnade gott i sin nya vagn!
Klockan gick i rasande tackt och klockan blev tre och vi åkte upp och hämtde trollet. Fortsatte leken ute på gården och sedan började jag med maten mellan varven.
 
Nästan så jag funderade på att duka ute, men det blev lite kyligt när solen försvann till baksidan (där vi inte plockat upp möblerna än).
Så himla underbart att vara ute och tanka energi så vi gick ut efter middags intaget också. Underbart!
 
Nu sover lilleman och trollet ska in och borsta gaddarna och sedan är det sängen för henne också.
 
Jag ska fortsätta mitt tradera letande! Danmark är bokat och klart!
 
Imorgon är det dagis en stund och jag ska försöka få upp våra nya speglar hemma. Hämta ut ett paket och sedan blir det bakning inför kalasen!
 
Nu ska denna mamman slänga trollet i säng och sedan njuta av en kaffe!
 
Over and out!
 
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0