-Snart är det sommar ;)

riktig sommar. Snart är det ju midsommar och efter det så kommer sommaren. Idag efter jobbet skyndade jag hem till lilla familjen för att hinna njuta lite av solen innan det var dax för simskola med Evve. Underbart att slumra på en filt i gräset. Jobbet kallar imorgon också, har fortfarande inte riktigt fattat att jag börjat jobba. Känns lite overkligt att jag dessutom bytt jobb efter alla år i Partille. Saknar alla goa skratt och att slänga käft med en del kunder. Men jag hittar säkert någon som handlar på Åkanten att slänga käft med snart. Ems får bli den jag skrattar med =) och åt ;) Nästa vecka är det midsommar. Ser fram emot att få göra blomsterkransar till barnen. Fixa i ordning middag och mysa med familjen. Blir en repris från förra året. Går ner till "gräsplan" i grannområdet där det är dans, lotteri, godisutdelning och massa mys. Nu ska jag spendera 15 min åt att ta reda på vad jag vill utbilda mig till. Det är svårt, jag vill göra något nytt. Något jag kan tjäna pengar på så jag kan säkra barnens framtid. Vad skulle jag kunna göra då? Over and out. Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0