- Lata dagar i solen!

Idag vart jag mer död än levande när Ellior slog upp sina blå. Klockan visade 3.50, vilket är mitt i natten enlig mej. Men vi gick upp, satte på kaffet och sedan försökte jag lägga mej med honom på madrassen och mysa men det gick mindre bra.
 
Igår hade jag en kort jobb dag. Jossan och barnen kom hit efter lunch och busade några timmar. Sedan var det dax för lite middag. Ingen tacos igår inte, grillade och gjorde en potatisgratäng!
Underbara sommar!
Hann med att spela lite kort och mix max med Evve och Koffe innan lilla damen skulle krypa ner i säng.
 
Idag vart det storstädning för hela slanten innan vi packade in oss i bilen och åkte upp för att ta Fiffi på en promenad. Sedan kom Brittis och Mikael och vi styrde då mot Alingsås. Lunchade på ett litet ställe på en innergård. Så himla mysigt! Bara njöt i solen.
Grillade korv här hemma på kvällen och till lördagsmys doppade vi jordgubbar i smält choklad =)
 
 A kom upp på en kaffe nu på kvällen. Vilka historier!
 
Njuter av varje minut ihop med lilla familjen!
På måndag är det dax för jobb igen. Satan vad dagarna springer iväg. Hinner inte med. Men det är så det ska vara. Underbart var ordet.
 
Hoppas på sol imorrn, så jag kan bre ut mej på en filt på gräsmattan och bara njuta!
 
Nu ska jag krama om Koffe och vila ögonen.
 
 
Over and out.
 
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0