- Nu jä*lar i havet ;)

 
Jag längtar så otroligt mycket! Men imorrn då smäller det.
 
Dagarna har sprungit i väg. har vart ute och ränt flera kvällar i veckorna.. Började med en liten kvällsdejt hos Tess förra tisdagen, på onsdan körde jag ett kvällspass på jobbet.  Som jag saknar alla trevliga stunder med all go personal och alla goa kunder. Pulsen när man ser att det är kö, när man känner att det börjar köra ihop sej för att man är för lite i personal och känslan när man ser att satan vi grejar detta. Underbart!
 
Sedan i lördags var jag och Koffe i stan och tog en fika innan vi möte upp svärföräldrarna utanför Rondo. After Dark för hela slanten. Kanon god mat, fantastisk show och ett härligt sällskap. Sedan for vi hem och tjötade lite med lillebror och hans fina Cissi som vart barnvakt åt trollen. Kom inte i säng förän efter halvv två. Det var länge sedan mina ögon var öppna så länge =)
 
Söndagen spenderades hemma. Koffe jobbade och vi hälsade på morfar och moster en liten stund.
 
I måndags var jag, lillasyster och mor på spa. Underbart! Sedan åt vi en god middag tillsammans. Mitt hjärta blir så varmt när vi får chansen att sitta och prata och skratta.
Tisdag, som igår var jag i stan på kvällen och åt en sen middag med Stålis och Hirvan. Amazing Thai kommer gå i konkurs om vi fortsätter att gå dit. MEN va skönt att få komma ut och umgås lite utan barn.
 
Nä, jag älskar mina barn över allt annat på jorden. Men för att vara en bra mamma behöver man andas. PUNKT.
 
Idag har vi vart ute nästan hela dagen, så jädrans skönt att våren börjar komma.
 
Imorgon är det torsdag och då är det lilla mormor som ska få lite besök.
 
Frågan är bara vad vi ska hitta på för middag.Känns som jag lagat allt som går. Men jag får sova på saken, så kanske jag kommer fram till något gott och enkelt.
 
Helgen som kommer blir det jobb. En härlig känsla sprider sig i kroppen. Snart, snart kommer bomben!
 
Söndag ska vi även på cirkus, Evelin vann två biljetter. Så nu ska vi gå!
 
Älskar att ha lite utflykter med min lilla familj. Det ger mej så mkt energi.
 
Nu ska jag kolla klart på Greys. Sedan ska jag krypa ner brevid min blivande man.
 
Sov gott
 
 
 Over and out.
 
 
Kärlek!
    
                                         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0