- Längtar så ja spricker!!

Snart är denna veckan över och jag kan skrika av lycka! Det gör jag ju dock redan idag, men bara på bestämda platser. Man vet ju aldrig vem som plockar in mig annars ;)
 
Helgen har sprungit iväg, igår vart Bobbo och Cissi barnvakt till trollen här hemma när jag och min blivande man var på Rondo After Dark med svärpäronen. Brittis fyller 65 idag och det skulle firas. Så himla roligt, god mar och ett fantastiskt trevligt sällskap!
 
 
Nu sover lilleman, Evve sover hos mormor och morfar och jag och Koffe ska kolla en serie sedan blir det att krama kudden, då lille E valde att göra morgon redan vid halv 5 imorse.
 
 
 
Kärlek till er alla!!
Snart kommer denna bloggen att dra igång, det kommer bli dagliga uppdateringar och bilder!
 
 
Jag har så mkt på agendan!
 
 
Kärlek!
 
 
Over and out!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0