- Fritidsintressen?

Jag har så mkt jag vill göra. Sy, måla möbler och fixa med inredning, ja det finns massor med saker jag skulle pyssla med om jag bara hade tiden. Idag har vi dock hunnit med lite plantering av blommor på framsidan. Blev riktigt fint och vårigt! Sedan har vi pysslat färdigt våran klocka. Har satt upp stora visare på väggen och runt om sitter ett litet kort i ram, ett för varje klockslag. Korten är från olika stunder i vårat liv =) Alla i familjen är med <3
 
Jag och barnen åt middag då Koffe slutade5 idag, sedan var det bad i vanlig ordning på torsdagar. Mycket att prata om idag efter att vi vart på drop-in på dagis. Älskar att se hur Elliot skiner upp när han ser Evve. Hur dom leker med varandra så fort vi kommer för att hämta hem storasyster.
Det är banne-mej lycka i mamma hjärtat.
 
Fredag imorgon och Koffe jobbar sent. Fredagsmys med ungarna och sedan blir det mera mys med Evve när Koffe kommit hem.
 
Lördag är det knatteskutt och sedan blir det kalas i Tollered för ^"pysslingarna". Söndag ska vi försöka träffa Jossan med familj och sedan ska jag till nya jobbet och ta kort med den nya personalen.
 
Nu går det undan. Dagarna springer iväg. Men det är härligt!
 
Nu ska denna damen lägga sej i soffan och mysa med Koffe och kolla på Arrow!!
 
Over and out!!
 
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0