- Sol, sol underbara sol!

Dagen har spenderats i Torslanda, jag och Brittis gick en långpromenix ner till havet och tillbaka. Underbart! Dock kunde vädret har varit bättre där. Vi åkte från sol och klarblå himmel till diss och grått.
Fikat och ätit lunch, pratat och bara varit.
Koffe har bytt däck på bilen och Evelin har gått med Charlie.
Nu är busfröet hos Lova och leker och Elliot sover ute i vagnen.
Maten är förberedd och lite slapp står på schemat innan de är dax att dra igång de hela.

Tänk om det alltid kunde va så här underbart?!

I veckan får vi besök av Anna från jobb.
Onsdag blir det nog blomsterlandet med mormor och torsdag kanske vi hinner med en dejt med Lina och Meja?!
Dagarna får planeras lite efter vad vi orkar, har ju inte helt funnit våran rutin. Men den kommer, det är jag övertygad om!

Har haft vilda diskussioner med tösen om hur man svarar på tilltal. Vi är inne i en lite jobbig period där allt är skit och tråkigt. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mej ann henne ibland.
Det är lätt att glömma att hon bara är 4 ½ år, hon är ju så tidig med allt. Hon är som en 8 åring i övrigt.
Att få en lillebror är både positivt och negativt just nu i hennes värld.
Några knep på hur man gör vardagen enklare?

Nu ska ja ta lilleman och mysa lite.


Over and out.

Kärlek <3


Koffe du är mannen i mitt liv, älskar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0