- Evelin &Elliot <3

Denna veckan börjar gå mot slutet. Imorgon är det fredagsmys, vilket är det bästa på hela veckan om ni frågar mej och Evve!
Då äter vi goe middagen och sedan är det mys i soffan och vi kollar alltid på Whipeout reprisen. Evelin tycker de är löjligt roligt när de ramlar och slår sej.
Sedan myser jag och i soffan tills ögonen stänger sej!

Igår vart jag och hälsade på Stålis. Frukost och fika hanns med =) Underbart att bara få vara och sitta och tjöta lite!
Idag skulle vi haft dejt med krille, men det blev förhinder. Skulle även haft dej med Bettis men det blev de inget av heller.

På lördag kommer i alla fall familjen Omar hit och hälsar på och sedan på söndag kommer Marie och Tess hit och fikar =)
Har fått en enorm längtan efter eget hus.
Kan verkligen se mej själv i ett hus med liten tomt och min underbara familj. Jag kan till och med se mej själv med ett barn till och hund i familjen. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga faktiskt. Men då krävs det ju större hus och större inkomster. Det är ju inte gratis att ha barn, hund och hus.

Har faktiskt kollar runt lite på www.ams.se efter lite nya jobb. Men det är inte så mkt som lockar eller som är för mej. Men det kommer när tiden är rätt intalar jag mej. Jag har ju precis kläckt ut Elliot och ska vara hemma ett bra tag till innan det är dax.

Men det är bra att hålla ögonen öppna.

Semester.
Blir kanske en tripp till Danmark i sommar med hela familjen.
Till Gullborg(?), danmarks egna medelhavsstad.

Nu är det jag som ska borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket och krama om min man och drömma mej bort till mitt lilla hus!


Over and out.


Kärlek <3


Imorrn ska ja även se till att boka in mej för att fixa mina naglar och sedan blir det klippning!
Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0