- Sol och bad.

idag packade vi badväskan och begav oss till Lynnareds camping.
Solen stog mitt på himmeln och det var perfekt för lite bad.
Åsa och Lova följde med och vi tog med oss Freddan också så han slapp vara ensam på gården.
Ungarna har badat, byggt sandslott och busat hela dagen.
kaffe och bulle, bananer, pastasallad, pizzabullar och kakor slank ner.

Riktigt fin badplats och perfekt när man har barn. Dit ska vi åka fler gånger!

Thaimat blev det till middag idag, snabbt och lätt.
Mums!

Nu leker barnen på gården och jag är helt utslagen.

Dagen har gått fort och imorgon är det söndag.
Får se vad som står på planeringen, kanske en utflykt?

Upptaget är tonen som tjuter i mitt öra då jag försöker ringa upp till mina päron. Far eller syster som tjötar tro?

Nu ska jag och K lägga benen högt och kolla på film.

Semester känslan är härlig.

På måndag ska vi försöka lura med oss mormor på en utflykt. Får se hur det går vägen dock =)


Over and out.


Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0