- Utflykt.

Nu ska ja dra på mej mina jeans och en tröja.
Evve ska dra på sej sina jeans och en tröja.
Sedan är det vi som packar ner lite frukt i väskan och sedan drar vi på oss jackorna och pyser ner till bilen.
Röda faran ska ta oss till stan för att sedan parkera utanför Universeum.
Idag blir det utflykt.
Mys.
Familjen Omar och vi ska dit och bara ha de toppen.
Älskar våra helger och stunder med massor med mys och fika och äventyr.

Igår vart vi hos dom och fikade.
Tryckte ju i oss årets första semla.
Sedan vart jag och Evve ute med Fiffi och sedan kom Kristoffer.
Handlade lite köttfärs och majs och sedan var det hem till spisen som gällde.
Kocken hackade grönsaker och jag stekte köttfärs.

Bortskämd.
Ja, jag har blivit bortskämd.
Kristoffer lagar mat, städar, viker tvätt och fixar med det mesta.
Han är en pärla.
Kärlek.

Men nu har vi inte tid att sitta här och slöa.

Kör hårt medvetslös.


Taggad till tusen.


Over and out.


Kärlek <3.


Syster, njut av de sista dagarna i paradiset för mej med.
Underbara solen och sandstranden och drinkarna.
Skumpan och skaka rumpan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0