- Tisdag 4/1 2011.

Så nu är det nya året här. Igår gjorde jag min första arbetsdag på 2011. Spännande! Inventering. Behöver jag säga mer? ;) Idag är vi lediga. Mjukstart på detta året. Känner mej inte alls helt hundra i kroppen. Vet i faan vad ja ska göra. Är ju trött som satan. Mest hela tiden faktiskt. Men ja försöker verkligen att orka mer. Men jag vet inte va ja ska göra. Jag äter tok mkt kiwi och apelsin. Vilket är färska C vitaminer, det brukar ju rekomenderas vid trötthet och kraslighet.

I går dog min bil. Dock fungerar den tydligen idag. Precis som den ska också. Lite skummt faktiskt. Men vi får se, papps är ute och provkör så får vi se om han kan köra bilen utan problem eller om han får ringa efter hjälp.

Jag och Evve ska i alla fall åka upp dit nu och mysa med Fiffi lite i soffan. Har inte lust för något annat. Egentligen skulle vi kunnat ta en tur på allum, men då man jobbar där känns det inte lika lockande.

Ja längtar mer tills ikväll när ja får slänga mej på soffan och krama om Evelin och läsa nattesagan och sedan när hon somnat så kan ja mysa ner mej brevid Kristoffer. Underbart!

Kärlek.

Ja trodde verkligen inte att ja skulle träffa någon på länge.. Verkligen inte någon som är så fantastiskt fin och givmild. Han är fantastisk.


Nu ska jag och Evve packa ihop oss.
Vi har leksaker högt och lågt. Julen detta året innebar ju ännu mer leksaker och grejer än förra året. Ändå så skulle vi minska på det hela? Vet inte riktigt vart det hela gick snett.. haha men rummet är fyllt i alla fall!

Njut av dagen.


Over and out.


Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0