- Softilering.

Idag har vi haft våran efterlängtade mysdag.
Evelin och jag.
Underbart.
Målat, pärlat, kollat på film. Jag har läst ut min bok. Fikat, vart ute lite i snön.
Pappa har försökt fixa min bil. Dock gick det ju inte så bra. Vet inte riktigt vad felet är, men hoppas att D ska kunna ordna det imorgon.
Snart kommer mor hem från jobbet och vi ska äta middag.
Sedan ska jag och Evve snabbis ner och handla lite frukt.
Hem och duscha snabbt och sedan är det läggdags. Imorgon väntar jobbet och dagis.
Ska bli skönt med lite rutiner igen. Speciellt med mitt nya schema. Börjar alltid 7 eller 7.30 vilket är underbart.
Älskade det när ja jobbade i charken, att alltid börja samma tid och veta att man ska upp tidigt och att man kommer hem i bra tid.
Kollat lite på soffor på nätet. Har hittat en super fin. Men den får inte plats i mitt vardagsrum. Då får ja plocka bort alla andra möbler och bara ha en soffa =)
Joanna gottar sej ordentligt hoppas jag.
Kollade på resor och drömde mej bort ordentligt jag med.
Tänk att kunna ligga på stranden och bara gotta sej.
Tänker ofta på när vi var i Nice och firade fars 50 års dag. Vilka minnen. Hade så galet roligt med hela familjen och moster och kusiner och stora systers och hennes familj. Den resan lever jag på än idag.
Nu ska ja sätta lite fart.
Over and out.
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0