- Sjuk och ynklig.

Jag har dragit på mej årets super förkylning.. Detta är inte okej. Är helt slut i hela kroppen och har sovit bort flera dygn känns det som. Men det är tydligen sådant man ska gå igenom.
Alla andra har ju redan legat och nu var det min tur.
Jag som verkligen vill jobba. Har så mkt saker ja vill göra och dra igenom nu i förbutiken juh.. Men det får helt enkelt vänta tills ja blivit friskus.
Hämtade Evve på dagis idag. Sedan åkte vi upp till far min då Evelin verkligen ville till Morfar. Fikade lite med honom och nu sitter ja fast vid www.ordspel.se
Sidan är sjukt rolig och man blir lätt beroende av att spela!
Ska snart dra mej ner till affären och handla lite. Sedan hem och laga mat. K har slutat men går på allum en sväng. Ja har aldrig ork att gå runt där.. Finner ingen ro i kroppen efter jobbet och när ja är ledig vill ja bara inte vara där..
Skriver senare ikväll
Over and out.
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0