- Fredag, underbara fredag.

Ledig.
Underbart att gå upp ur sängen imorse och veta att ja behöver inte stressa alls. Jag är ledig!
K åkte till jobbet vid tio då han jobbar kväll idag ;) mohaha
Jag och Evve slappade lite. Jag började slänga in en maskin tvätt. Plockade ordning i sovrummet. Dammade runt omkring i lägenheten. Spittade igång diskmaskinen och torkade av i badrummet. Torkade av i köket. Vattnade alla mina blommor.
Plockade in all ren tvätt som legat i tvättrummet.
Plockade ut ljusstakarna i förrådet. Tog bort julfiltarna och la fram min mysiga lila filt som ja fått av mor!
Sedan vart de dax att göra sej i ordning för att åka upp till morfar och fika lite.
Bilarna är på lagning. Röda faran kommer hem idag och det innebär att jag har racerbilen i några dagar.
=)
Jag har kokat tomtegröt till fikat för Evve ville ha det. Dock blir ju alltid mormors godare. Men med lite övning så är ja snart snäppet bakom i alla fall.

Ska snart pela mej ut med Fiffi på en liten runda. Kan va skönt med lite frisk luft och att få röra lite på sig.
Det är ju inte varje dag som solen visare sig. Oftast är det ju molnigt eller mörkt när ja kommer hem från jobbet.

Nu tar jag helg.
Mys är det som står på schemat.

Over and out.

Kärlek.


Kristoffer <3

Systeryster hoppas ni har det toppen.
Tänker på dej varje dag.
Önskar att jag låg på stranden där brevid dej och sörplade drinkar.

Du och jag Leran.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0