- Fortsättning.

Det går bra för mej!
Skulle bloggat klart igår men hann verkligen inte. Jag hade fullt upp med att vila upp mej på soffan =)
Febern kom tillbaka på kvällen. Men dock är det bra mkt bättre idag i febervägen. Men hosta och snuvan sitter väll kvar i vanlig ordning ett par veckor till.
Vad har egentligen hänt de sista veckorna?
Jag försöker jobba så mkt som möjligt. Allt för att komma upp i en heltid, men det verkar inte vara det lättaste på vårat jobb. Det finns inte längre den möjligheten. Mkt är för att Jonas slutat tror jag. Han såg verkligen till att allt som behövdes göras blev gjort och att det alltid fanns personal på plats.
Men vi får se om det blir någon ändring nu.
På hemma fronten har jag en mkt bestämd dam. En som mer än gärna styr och ställer. Hon har en vilja av stål och ska aktiveras mer eller mindre hela tiden. Jag har inte haft orken den sista tiden. Vilket jag skäms för otroligt mkt. Jag hoppas att jag är på benen snart igen och hittar motivationen. Tror att det mesta kommer med solen så fort bara våren börjar visa sej lite. Jag brukar få en energi kick när solen börjar komma fram och knoppar på träden.
Nu är det Fiffi som ska få mat och sedan ska vi plocka fram lite middag till oss. Kyckling och lite sallad, baguetter och gottit. Sedan ska Fiffi ut på en liten promenix och sedan är det vi som ska hem för lite mys.
Over and out.
Kärlek <3
She love´s you yeah yeah yeah.. I love her yeah yeah yeah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0