- Fredagsmys is the shit!

Började dagen med sovmorgon.
Evve kollade på boliboompa.
Kristoffer gick upp med henne så ja sov till halv nio.
Skönt!
Jag är lycklig.
Nu känns allt väldigt bra.
Önskar att det håller i sig så också.

Hade möte idag med Calle och Robert från atg.
Toppen!
Gick himlans bra. Så nu ska vi köra igång. Det kommer bli suveränt bra.
Jag ska ge gärnet och hoppas på att det kommer leda till framgång!
Jag vet i alla fall vad jag vill och ska nu bara göra en plan för hur jag ska gå till väga med hela projektet.
Nu är det Fiffifis som ska ut på promenix. Sedan ska ja och Evve mysa lite. Hon har bestämt middagen idag. 
Imorgon ska vi fira min födelsedag. Mamma och Joanna äter middag med oss.
Bror är i skåne och far är i skåne.
Så det blir ett minikalas.
Fjärilar i magen.
Lycka.
Jag har slappnat av på ett helt annat sätt nu.
Satan vad underbart det känns.
Känslan av att få kontroll på livet.
Life is good.
Over and out.
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0