- Smatterhöna.

Vilken toppen helg det varit.
I lördags var det ju dop, jätte fint och mysigt.
Jobbet kallade på söndagen, vilket egentligen skulle vara en kick-as söndag. Det brukar det ju alltid vara, men igår gick det lite segt. Kanske för att man går och längtar hem emellan timmarna?

Efter jobbet mötte ja Badde så åkte vi hem. Två sletna arbetare =) Hemma hos mor och far väntade middagen, smskigt!
Åt och tjötade lite sedan åkte jag och Evelin hem.
Duschning och mys på schemat. Tvättade om min maskin som ja inte hann med i lördags.

Glad.

Så nu sitter Evve och pysslar med sin lilla Hello-Kitty påse och jag ska göra mej i ordning.

Idag kör vi kortpass, slutar tre.
Har dock för mej att det är något jag ska göra efter jobbet, men kommer inte riktigt på vad det skulle vara.
Kanske om allt slår rätt och orken finns att vi tar oss till Partille för att hälsa på familjen Omar.

Men nu ska ja dricka upp mitt kaffe och sedan sätta in ögonen.

Kommerr gå runt och le hela tiden.
Fånigt, men vilken känsla.
Minns det knappt.



Over and out.


Smatterhöna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0