- Lussebullar och adventsmys!

Snart kommer Anna och Anders hit och ska ha lite mys med oss så här på lördagens förmiddag!
Underbart att vara ledig.
Vilken toppen fredag vi fick.
Jag och Evve hade mys hela eftermiddagen och sedan kom syster hit, jag färgade hennes hår och sedan kom K. Vilket i sin tur lede till att jag fick igenom mitt kortspel. Tog ju bara några dagar att tjata sej igenom det ;)

Nu sitter dom och målar här och jag får göra dagens blogginlägg!
kanske ska sätt fart och ta på mej lite andra kläder än mysbyxor. Vet inte ens om de får räknas till mysbyxor, det är pappas utslitna pyjamasbyxor.
Men dom är skönaste byxorna jag har.

Så ikväll blir det till att fira Kari, han fyller 40 år.

Imorgon ska vi fira Jossan som oxå fyller år idag.


men nu är det jag som ska hoppa i mina jeans.


Over and out.

Smatterhöna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0