- Kärlek.

Kristoffer Björklund.
Kärlek.
Fredag idag, vilket innebär mys med Evelin.
Imorgon kommer Anna och Anders och pysslar lite och bakar lussebullar.
Myspyset.
På söndag ska vi äta middag med familjen Omar.
Kristoffer ska följa med =) Vilket vi ser fram emot!
Kanske  blir det så att jag tvingar med honom till familjen sen efter det, om inte planerna är något annat för familjen eller K?!
Vintern är här.
Snön yr och jag fryser som vanligt. 

Emeli drar till Thailand nu om en vecka, jag är inte alls avundsjuk ;) Hade nästan kunnat offra min hand för att få lite värme. Men kanske en tur till solarieöarna snart?
Ikväll kommer lillasyster till mej och skvallrar. Evigheter sedan, så det är lite catch up som gäller.
Nu ska ja och Evve äta middag, sedan ska ja göra lite mackor till min kära mor!
Mys på ni bara.
Over and out.
Jag har hittat min smatterhöna!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0