- if I can write U a song..

to make u fall in love, i will already have you up under my arm...

Jag har hittat massor med grymme låtar. Helt fantastiskt!
Igår var ledig dag, vilket innebar att vi vart hos familjen Omar. Älskar verkligen våra stunder ihop. Barnen leker så bra tillsammans. Jag och Jossan kan prata om allt och Jag och Mohammed har stora planer för framtida hus ;)

Idag blir det dop för Ella. Dock är det lite lurigt att åka till stan då det verkligen har snöat inatt. Men de grejar vi juh! Jag är grym på att köra bil när det har snöaat =)


Nu måste ja göra mej redo, för snart är det dax att ta tag i det hela!

Over and out.

=)  Glad.
Jag ler =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0