- Long time ago.

Nu var det på tok för länge sedan jag bloggade. Har inte haft tid helt enkelt?! Eller så är dt så att ja fallit i förälskelseträsket ;) Vilken underbar känsla. Har verkligen träffat en helt underbar människa. Fantastiskt.
Evelin har vattenkoppor, så vi är hemma denna veckan. Igår städade vi, plockade i ordning lite bland mina gardrober. Idag har vi hängt upp julgardinerna och plockat fram juldukarna. Tvättat några maskiner, bäddat rent i sängarna och vikt tvätten. Sedan upp till mor och far för att baka lite pepparkakor med dom och systeryster. Sedan gjorde jag och syster även lite julgodis. Corn flakes/choklad godisar. Smarrigt!!
Snart kommer lillebror och Cissi hit och hälsar på. Ska äta middag med oss, har inte träffat dom på ett tag. Joanna jobbar kvällen idag, tråkigt att inte alla är samlade. Men vi tar igen det på söndag, då vi ska ha pyssel och mys med hela familjen.
Ikväll blir det mys med min smatterhöna.
Jobbar helgen, vilket jag faktiskt ser fram emot. Ska bli skönt att komma tillbaka, har ju inte jobbat på en vecka nästan. Klirr i kassan?
Nu ska ja göra lite sallad till maten.
Mamms kockar redan till köttet.
Over and out.
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0