- Kors i taket.

Jag skäms, jag har ju inte bloggat på hur länge som helst. Det är inte ok. Jag borde verkligen tänka om och göra rätt. Men jag hinner inte alltid med allt jag vill göra eller vad jag planerar. Det är precis som att dygnet har kortats ner med 4 timmar. Jag har i alla fall gjort mina sista timmar för detta året. Vilket faktiskt känns riktigt gött. På måndag är jag tillbaka på jobbet och då med en ny titel. Jag är då där som säljledare över förbutiken & fastfooden. Det ska bli så roligt att börja på något nytt, ser verkligen  fram emot denna utmaning.
Nyårsafton blir det lugnt hemma. Familjen Omar var det tänkt från början, då jag bjöd in oss själv. Men det blir nog bara till att vara hemma. Äter kanske middag med familjen. Vi får se! Kristoffer jobbar kväll idag och dag imorgon. Så får se hur mkt han orkar?!
Nu ska jag och Evve pysa ner till gamla mormor och hälsa på en sväng sedan ska vi handla lite snabbt.
Syster och Badde är nu i Thailand och göttar sig på stranden. Blir så trött, är inte alls avundsjuk.
Skulle ge mkt för att få ligga på stranden och bättra på brännan, sippa drinkar, klappa vita tigrar, rida på elefanter, dyka bland fula fiskar och bara vara. Fy satan vad underbart. Ja önskar dom en fantastisk resa!
NU mina vänner, njut av resten av kvällen.
Over and out.
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0