- Jobb, jobb och lite mer jobb.

Nu har jag jobbat i en månad, och det känns som jag inte gjort annat. Konstant trött och vet inte riktigt när det ska gå över. Längtar efter dagarna när man vaknar och är ledig och kan göra det som faller än in. Sol och bad och lata dagar på standen är precis vad jag vill ha nu. Dock har jag valt att bara ta ut en vecka semester i sommar, vilket innebär att jag har ett år kvar innan jag får njuta! Men det kan det vara värt! Ska verkligen ta vara på de dagar jag är ledig och de dagar jag börjar sent.
 
Planerar att åka till havet någon dag när solen lyser på oss. Gud vad jag längtar efter salta bad och klippor.
Skulle kunna skaffa barnvakt för det. Inte för att jag vill gå ut och parta utan för att få ligga på en klippa och njuta fyra timmar av lugnet och solen som bränner på kroppen (solskyddsfaktor 50 naturligtvis) och en bra bok. Underbart!
 
Imorgon börjar jag 14, så vi får se vad vi hinner med innan det är dax att styra mot Alingsås! Kanske en tur upp till päronen, annars får jag ju inte se min mor på ja vet inte hur länge.
På torsdag fyller pappsen år. Det firar jag och barnen och lillebror med jordgubbstårta innan jag lämnar dom för kvällsjobb =)
 
Helgen är jag ledig och då hoppas vi på sol. Fredag ska vi dansa runt midsommarstången med blommor i
håret och under kudden. Jag har ju dock redan hittat min prins, men det är fint att bevara gamla tradioner och sägner. Håller ni inte med?!
 
Ville bara uppdatera er om att allt flyter på. Dagarna springer iväg och egentligen tycker jag det är skönt med lite rutin.
På måndag ska vi hälsa på på Elliots dagis. Ska bli spännande!
 
Nu är det jag och Koffe och en film. Innan jag ska stänga mina gröna ögon för natten ;)
 
Over and out,
 
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0